Transformacja relacji Klienta z Bankiem: Rola UX w nowoczesnych usługach finansowych

W ciągu ostatnich kilkunastu lat relację między klientem a instytucjami finansowymi przeszły znaczącą transformację. Kiedyś kontakt z bankiem oznaczał wizytę w placówce, długie kolejki i wypełnianie papierowych formularzy. Dziś, w dobie cyfryzacji, klienci oczekują szybkiego, wygodnego i bezproblemowego dostępu do usług bankowych, które mogą załatwić z dowolnego miejsca na świecie. To, co kiedyś było standardem, staje się coraz mniej akceptowalne, a kluczowym czynnikiem, który definiuje nowoczesne podejście banków do obsługi klienta, jest doświadczenie użytkownika (UX).

Dlaczego polski dostawca oprogramowania to właściwy wybór dla firm z rynków GCC

Kraje Rady Współpracy Zatoki (GCC) – w skład których wchodzą Arabia Saudyjska, Kuwejt, Katar, Bahrajn, Oman i Zjednoczone Emiraty Arabskie – od lat odnotowują dynamiczny rozwój gospodarczy, napędzany m.in. przez rosnącą potrzebę cyfryzacji. Wraz z szybkim tempem technologicznej transformacji w regionie, firmy te coraz częściej szukają międzynarodowych partnerów, którzy pomogą im w realizacji nowoczesnych i skalowalnych rozwiązań IT. W tym kontekście Polska, będąca jednym z liderów w zakresie tworzenia innowacyjnych technologii, staje się kluczowym graczem na międzynarodowej arenie jako potencjalny partner technologiczny.

InsurTech: Kluczowe kryteria wyboru systemu i partnera technologicznego

Sektor InsurTech wspiera sposób funkcjonowania firm, które zajmują się ubezpieczeniami, zarówno na poziomie kreowania produktów, jak i ich dystrybucji. Nowoczesne rozwiązania, mogą znacząco poprawić efektywność operacyjną oraz doświadczenia użytkowników. Wybór odpowiedniego partnera technologicznego jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie. Poniżej przedstawiamy istotne kryteria, które warto wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o wdrożeniu rozwiązań InsurTech w swojej firmie.

Leasing i ubezpieczenie w jednym: dlaczego jeszcze tego nie robisz?

Ubezpieczenia są nieodłącznym element leasingu – to niezaprzeczalny fakt. Zatem dlaczego firmy wciąż nie wykorzystują w pełni ich potencjału do generowania dodatkowych przychodów? Czyżby pakiet usług leasing z ubezpieczeniem był drogą do nowych możliwości, której tak wielu jeszcze nie odnalazło?

Zalety integracji VSoft KO Connector z programem Komornik Online

Nasz konektor to odpowiedź na potrzeby instytucji finansowych i kancelarii komorniczych, które przetwarzają duże ilości danych związanych z postępowaniami egzekucyjnymi. Integracja konektora z systemem Komornik Online umożliwia efektywne zarządzanie danymi i automatyzację wielu procesów.

Platforma low-code archITekt w sektorze ubezpieczeniowym

Rozwiązania typu low-code stają się coraz bardziej popularne, znajdując zastosowanie także w sektorze ubezpieczeń. Platforma archITekt jest jednym z takich narzędzi, które zmieniają sposób tworzenia i zarządzania systemami ubezpieczeniowymi.

Ewolucja tak, rewolucja nie

O bezpiecznym i efektywnym wprowadzaniu salonów dealerskich w cyfrową rzeczywistość oraz korzyściach, które przynosi digitalizacja – opowiadają Paweł Wroniewicz i Grzegorz Skulimowski.

Automatyzacja pracy kancelarii prawnej – integracja z Portalem Informacji Sądów Powszechnych

Cyfryzacja wymiaru sprawiedliwości sprawiła, że kancelarie prawne stają przed wyzwaniem efektywnego zarządzania informacjami sądowymi. Dostępność elektronicznych danych otwiera nowe możliwości automatyzacji procesów, eliminując potrzebę manualnego wykonywania powtarzalnych czynności. Odpowiedzią na zapotrzebowanie w zakresie szybkiego i sprawnego pozyskiwania informacji z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych jest VSoft Court Portal Connector.

Low-code: Technologiczny akcelerator transformacji cyfrowej w bankowości

Sztuczna inteligencja i platformy low-code razem stanowią potężne narzędzie w rękach banków dążących do optymalizacji zasobów IT i przyspieszenia cyfrowej transformacji. Low-code umożliwia szybkie i efektywne tworzenie systemów, a AI wspiera ten proces, zmniejszając barierę technologiczną i pozwalając na bardziej intuicyjne zarządzanie danymi i procesami.

Zastosowanie VSoft Collection w tradycyjnym postępowaniu sądowym

VSoft Collection został zaprojektowany z myślą o wsparciu użytkowników w prowadzeniu elektronicznych postępowań sądowych. System oferuje również funkcje, które w znacznym stopniu ułatwiają obsługę procesów tradycyjnych: sądowego i egzekucyjnego. Sprawdź, jak automatyzacja procesów może usprawnić codzienną pracę osób odpowiadających za nadzór nad postępowaniami sądowymi.

Produktowa sztuka kompromisów

Feedback od odbiorców rozwiązania może też być źródłem inspiracji do dalszego innowacyjnego rozwoju produktu, co może się przyczynić do zwiększenia jego konkurencyjności na rynku. Dlatego niezwykle ważne jest, aby umieć wypracować kompromis między rozwojem produktu a oczekiwaniami klientów.

Jak prowadzić efektywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w sieciach dealerskich?

Wybór nowego samochodu otwiera przed klientem różnorodne opcje finansowania, a każdy klient ma swoje unikalne potrzeby. Jednakże bez względu na formę zakupu, w każdym przypadku, pojazd musi być ubezpieczony – od minimalnego zakresu ubezpieczenia, czyli OC dopuszczającego pojazd do ruchu, aż do sprzedaży pakietowej z gamą produktów dodatkowych.

Wykorzystanie potencjału platformy low-code w bankowości

Już za dwa lata nawet 75% systemów IT stosowanych w biznesie będzie powstawać z wykorzystaniem platform niskokodowych lub wręcz bezkodowych, a przychód, wygenerowany przez ten segment rynku IT, do roku 2030 przekroczy 187 mld USD.

Rewolucja finansów Młodego Pokolenia. Trendy i zmiany w bankowości

W ostatnich latach obserwujemy dynamiczną ewolucję w świecie finansów, zwłaszcza w kontekście młodego pokolenia. W artykule postanowiliśmy podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat najnowszych trendów i zmian w bankowości oraz tego, jak technologia rewolucjonizuje podejście do finansów.

Nowoczesne procesy online w bankowości oparte na systemie workflow

W dzisiejszej dynamicznej rzeczywistości bankowości kluczowym aspektem skutecznego funkcjonowania instytucji finansowej jest konsekwentne dostosowywanie się do postępującej digitalizacji. Nowoczesne technologie i innowacyjne aplikacje stają się nieodłącznym elementem codziennej pracy banków, a kluczem do sukcesu jest nie tylko ich implementacja, lecz również umiejętne dostosowanie do zmieniających się potrzeb klientów. Niezależnie od lokalizacji czy urządzenia, z którego korzystają, klienci oczekują płynnych, spersonalizowanych i dostępnych online procesów. W tym kontekście istotnym narzędziem staje się system workflow, który nie tylko umożliwia skoordynowane przepływy pracy, lecz także wprowadza element automatyzacji, usprawniając kluczowe procesy bankowe.