Ergonomiczny proces pozwalający efektywnie obsługiwać dużą ilość klientów. Rozwiązaniem jest automatyzacja wprowadzania danych niezbędnych do kalkulacji i wystawienia polisy. Np. skanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego, połączenie z bazą UFG i CEPiK, integracja z innymi wewnętrznymi systemami – np. CRM, katalogi adresowe i pojazdów (Eurotax i Info-Ekspert).
Proces sprzedaży musi dostosowywać się do często zmieniających się definicji produktów. Powinien być też gotowy na obsługę produktów, które dopiero powstaną.
Kluczowe jest szybkie zebranie danych pozwalających na przedstawienie kilku ofert, które najlepiej odpowiadają na potrzebom klienta. Ergonomiczny widok, prezentujący oferty w różnych wariantach, umożliwia szybkie modyfikowanie oferty i budowanie tej maksymalnie spersonalizowanej.
Aneksy, odstąpienia, zwroty – to powtarzalne procesy, w których ergonomia dla wykonującego użytkownika jest nie mniej ważna, niż w przypadku sprzedaży. W dużej części procesy te mogą być wykonywane samodzielnie przez posiadaczy polis dzięki udostępnieniu specjalnego portalu zintegrowanego z centralnym systemem administrującym polisami.