Za nami dwa intensywne dni rozmów, networkingu i prezentacji podczas e-Leasing Day 7.0 – wydarzenia, które z roku na rok coraz wyraźniej wyznacza kierunki rozwoju branży leasingowej w Polsce. Tegoroczna edycja, połączona z konferencją Digital Vendor Day, odbyła się 8–9 maja w Józefowie i skupiła się wokół tego, co dla branży kluczowe: cyfryzacji, doświadczeń klientów i przyszłości leasingu.
Jako partner wydarzenia i dostawca technologii wspierających rozwój sektora, byliśmy obecni nie tylko w strefie networkingowej, ale również na scenie. Dzieliliśmy się wiedzą i konkretnymi przykładami zastosowania technologii w sprzedaży i obsłudze ubezpieczeń.
Pierwszego dnia konferencji Anna Kurek-Płaneta poruszyła temat podejścia do polis jako źródła realnych korzyści biznesowych, w prezentacji „Od konieczności do korzyści: zysk ukryty w polisach”. Z kolei drugiego dnia, podczas Digital Vendor Day, Paweł Wroniewicz i Grzegorz Skulimowski przedstawili praktyczne możliwości budowania przewagi konkurencyjnej dzięki integracji ubezpieczeń z ofertą leasingową w wystąpieniu „Leasing i ubezpieczenia z klasą VIP – długoterminowe korzyści dla Twojego biznesu”.
W centrum uwagi znalazł się także projekt Leasing Przyszłości 2040, prezentujący najnowsze dane dotyczące zmian w oczekiwaniach klientów i poziomu cyfryzacji procesów. Według badania klienci nadal wysoko oceniają usługi leasingowe – wskaźnik NPS utrzymuje się na poziomie niemal 60 punktów – ale jednocześnie rosną ich wymagania. Z jednej strony cenią oni wygodę cyfrowych narzędzi, takich jak zdalne składanie wniosków (docenione przez 59,7% respondentów), z drugiej – nadal potrzebują eksperckiego wsparcia doradców (aż 53% wskazań). (Żrodło: Związek Polskiego Leasingu)
Branża stoi dziś przed wyzwaniem znalezienia równowagi między automatyzacją a relacyjnością – i właśnie w tym miejscu technologia może odegrać kluczową rolę. Dlatego tworzymy rozwiązania, które nie tylko wspierają cyfryzację, ale również pomagają budować silniejsze relacje z klientem. Przykładem jest system VSoft Insurance Platform do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i zarządzania portfelem polis m.in. w leasingu.
Cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć to wydarzenie i już teraz z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkania we współpracy ze Związkiem Polskiego Leasingu.