wróć do wszystkich aktualnościgo back to all news

Jak bardzo zmienił się sposób działania pracowników terenowych w ciągu ostatniej dekady? Ile czasu zajmowała kiedyś wizyta w terenie, a ile samo planowanie trasy oraz czynności administracyjne? Co z bezpieczeństwem danych?

Zalet wykorzystania narzędzi usprawniających pracę w terenie jest wiele. VSoft Mobile Workforce pozwala zwiększyć efektywność i poprawić jakość obsługi klienta. Decyzja o wdrożeniu pociąga za sobą kwestię od czego zacząć, aby zrobić to skutecznie.

Na te oraz inne ciekawe pytania odpowiada Dawid Gębala, Product Owner VSoft Mobile Workforce w rozmowie z Panem Łukaszem Piechowiakiem.

Zapraszamy do wysłuchania podcastu Digital Lending Talks w serwisie Spotify.




Rozwiązanie VSoft Mobile Workforce służy do zarządzania zespołem pracowników terenowych oraz obsługi zleconych wizyt. Aplikacja mobilna ułatwia realizację zadań, optymalizację trasy, komunikację z klientem i raportowanie efektów pracy.