Integracja
Integracja
VSoft Collection z systemami dialerowymi w trybach predictive lub preview ułatwia pracę konsultantom zespołów call center i realnie wpływa na wzrost ich efektywności. W przypadku wykorzystania zewnętrznych firm windykacyjnych w prowadzeniu procesów, system pozwala na zarządzanie wieloma umowami z partnerami, różnymi wersjami cenników i rozliczanie współpracy w szybkim czasie. A jeśli model prowadzenia procesów windykacyjnych opiera się na indywidualnym przypisaniu portfeli do pracowników wewnętrznych zespołów operacyjnych,
VSoft Collection kompleksowo pokrywa również takie zapotrzebowanie.
Możliwość zarządzania zadaniami i podgląd on-line na etapy ich realizacji z wykorzystaniem
VSoft Team Dashboard odpowiada na potrzeby managerów zespołów/działów windykacji, aby na bieżąco śledzić stopień realizacji celów. Panel można również wykorzystać w celu budowania „ducha zespołu” i integrowania pracowników celem skutecznej realizacji KPI lub bieżącego informowania o zdarzeniach (wyjścia zespołowe, zmiana trybu pracy call center, kolejkowanie ruchu przychodzącego).