wróć do wszystkich aktualnościgo back to all news

Dzisiaj transformacja cyfrowa to już nie tyle strategia, którą warto rozważyć, ale jasno wytyczony kierunek. Dotyczy to niemal każdej branży i skali biznesu, ale często nadal stanowi nie lada wyzwanie. Cieszymy się, że możemy być partnerem 3rd Annual Asia-Pacific Microfinance Forum organizowanego przez Uniglobal i uczestniczyć w wielu interesujących dyskusjach na temat tego, jak branża pożyczkowa radzi sobie ze zmianami podczas pandemii. Czy chodzi tylko o innowacje technologiczne?

Biorąc pod uwagę różne aspekty prowadzenia działalności pożyczkowej istnieje wiele obszarów, które dają szansę na rozwój. Warto wspomnieć przynajmniej o kilku:

  • Poszukiwanie nowych punktów kontaktu z klientami
  • Dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów
  • Szybsze podejmowanie decyzji
  • Lepsze zarządzanie ryzykiem
  • Wspomaganie transakcji bezgotówkowych
  • Usprawnienie procesów windykacyjnych

Podejście zorientowane na klienta prowadzi mikrofinanse do sytuacji, w której wszyscy wygrywają. Biorąc pod uwagę różnorodność grup klientów, na niektórych etapach nadal istnieje potrzeba przejścia do trybu offline. Dziś Yevheniia Zakharova, International Business Development Officer, wygłosiła prezentację o tym, w jaki sposób wykorzystanie technologii w usługach świadczonych przez pracowników mobilnych wzmacnia podejście zorientowane na klienta. Dzięki odpowiednim narzędziom, model hybrydowy może być najbardziej optymalny i efektywny dla branży pożyczkowej.