wróć do wszystkich aktualnościgo back to all news

Użytkownicy VSoft Mobile Workforce od 5 listopada mogą korzystać z wielu ciekawych dodatków jakie pojawiły się w wydaniu Q3 2020. Jednym z ważniejszych jest usprawniona komunikacja z klientami poprzez portal zbierający informacje zwrotne o odbytej wizycie terenowej. Integracja z bramką SMS umożliwia wysłanie wiadomości SMS (opcjonalnie email) do klienta, z linkiem do dedykowanej strony, na której ma on możliwość zapoznania się z raportem, zaakceptowania go, a także wyrażenia opinii.

Pojawiły się ułatwienia w kontekście dostępu do API, logowania do panelu administracyjnego i aktywacji aplikacji mobilnej.

Ponadto uruchomiliśmy nowe reguły automatycznego przydziału zadań z wykorzystaniem tagów i rozbudowaliśmy proces obsługi zadań odrzuconych przez pracownika.

Personalizacja dashboardu pozwoli użytkownikom dostosować stronę główną aplikacji do własnych potrzeb.

Managerów zarządzających zespołami w VMW ucieszą powiadomienia systemowe informujące o najważniejszych zdarzeniach.




Rozwiązanie VSoft Mobile Workforce służy do zarządzania zespołem pracowników terenowych oraz obsługi zleconych wizyt. Aplikacja mobilna ułatwia realizację zadań, optymalizację trasy, komunikację z klientem i raportowanie efektów pracy.

Dowiedz się więcej na temat zmian w nowym wydaniu!