Użytkownicy VSoft Mobile Workforce od 5 listopada mogą korzystać z wielu ciekawych dodatków jakie pojawiły się w wydaniu Q3 2020. Jednym z ważniejszych jest usprawniona komunikacja z klientami poprzez portal zbierający informacje zwrotne o odbytej wizycie terenowej. Integracja z bramką SMS umożliwia wysłanie wiadomości SMS (opcjonalnie email) do klienta, z linkiem do dedykowanej strony, na której ma on możliwość zapoznania się z raportem, zaakceptowania go, a także wyrażenia opinii.
Pojawiły się ułatwienia w kontekście dostępu do API, logowania do panelu administracyjnego i aktywacji aplikacji mobilnej.
Ponadto uruchomiliśmy nowe reguły automatycznego przydziału zadań z wykorzystaniem tagów i rozbudowaliśmy proces obsługi zadań odrzuconych przez pracownika.
Personalizacja dashboardu pozwoli użytkownikom dostosować stronę główną aplikacji do własnych potrzeb.
Managerów zarządzających zespołami w VMW ucieszą powiadomienia systemowe informujące o najważniejszych zdarzeniach.