wróć do wszystkich aktualnościgo back to all news
"Jest wiele definicji zarządzania procesami w banku, jednak według firmy technologicznej, takiej jak nasza, aby prawidłowo zrozumieć jak zbudowana jest struktura procesów oraz jaka rola jest za nią odpowiedzialna, kluczowe jest odniesienie się do opisu zasad „panujących” w konkretnym banku. Z naszej perspektywy najlepiej, kiedy to zarządzanie skupia się na koncentracji kluczowych działań w organizacji właśnie przez pryzmat procesów (...)"


Po więcej szczegółów dotyczących wzajemnego wpływu wdrażania zmian i procesowego podejścia do działań w banku zapraszamy do artykułu Jakuba Rabonga, analityka w Pionie Rozwoju Obszaru Bankowości, pt.: "Zarządzanie procesami w banku – wspiera czy przeszkadza we wprowadzaniu zmian w organizacji nastawionej na cel", który ukazał się w raporcie specjalnym Miesięcznika Finansowego Bank - Horyzonty Bankowości 2020.